SMART CITY PROJECT

2019-01-24T17:18:43+00:00

L'alumnat de Tercer d'ESO participa, conjuntament amb una vintena d'escoles de la Fundació Tr@ms, en el disseny i construcció d'una Smart City Col·laborativa. Cada centre s'encarrega de desenvolupar una funció per a la ciutat dins de la seva parcel·la. Les propostes són molt variades: una planta de reciclatge, un hospital, un aparcament intel·ligent, [...]

LEGO CHALLENGES

2019-01-24T17:19:16+00:00

L'alumnat de Segon d'ESO amplia el seu coneixement en el món de la robòtica amb Lego Mindstorms. Mitjançant un seguit de challenges proposats pel professorat, els equips de treball s'endinsen en el camp dels robots amb els seus actuadors, sensors, ... així com la consolidació de la programació per blocs. També aprofitem la ben entesa [...]

XMAS PROJECT

2019-01-24T17:19:55+00:00

Com cada curs escolar, l'alumnat de tecnologia de Tercer d'ESO i de la matèria optativa d'Educació Visual i Plàstica de Quart d'ESO tenen una responsabilitat molt important: fer lluir el Nadal a l'escola! La seva tasca consisteix en decorar els espais del vestíbul i de l'escenari del concert de Nadal. Aquest any, se'ls hi va [...]

BLOCKS MONTSENY

2019-01-24T17:20:32+00:00

L’alumnat de Segon d’ESO ha treballat a la matèria de tecnologia en l’elaboració d’un joc de construcció en fusta per als més petits de l’escola. El projecte ha consistit en l’elaboració de peces prismàtiques de fusta de les mateixes dimensions en acabats diferents (fusta natural i colors com el verd, groc, blau, vermell, etc.). Amb [...]

LAMP PROJECT

2019-01-24T17:21:06+00:00

L'alumnat de Segon d'ESO s'endinsa en el món de l'electricitat i el concepte de DIY amb el projecte Lamp project. Aquest consisteix bàsicament en la ideació, disseny i construcció d'una làmpada per a casa seva. El requeriment que té l'alumnat és trobar un espai per al nou punt de llum, idear el disseny segons les [...]

Els ROBOTS CAMINADORS

2019-01-24T17:21:44+00:00

El treball per projectes és una manera d'aprendre de forma col·laborativa, on els alumnes fan ús dels coneixements adquirits, n'incorporen de nous i aprenen a resoldre problemes, a partir d'un objectiu. Al llarg del mes de febrer, els alumnes de l’optativa de tecnologia de 4t  d’ESO, han realitzat, per equips de 2-3 alumnes, un “Robot [...]

Fem un sofà?

2019-01-24T17:23:58+00:00

La definició de l'area Thinking en un RTC és la zona on els alumnes comencen a pensar en els seus projectes, on poden relaxar-se i plantejar idees. Un espai que convida a la reflexió, obert, flexible i inspirador. Amb aquestes premisses, en plena elaboració del projecte per crear la nostra primera aula RTC al [...]